Spannend! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Lotte Threels - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Lotte Threels - WaarBenJij.nu

Spannend!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

04 Februari 2014 | Nederland, Woerden

Hoi allemaal,

Het is bijna zover! Morgenochtend om 09.45 uur zal ik samen met mijn klasgenoot (Kathy) vliegen naar Curaçao. Op het moment dat wij landen op Curaçao is het daar 14.35 uur, er is dus een groot tijdsverschil!
Het is spannend, maar ook ontzettend leuk. Op dit moment gaat er nog wel van alles door mijn hoofd: Heb ik wel genoeg korte broeken mee? Moet ik niet nog een extra vestje mee, het kan daar wel koud zijn denk ik? Heb ik wel genoeg hempjes en shirtjes mee?
Maar zoals mijn moeder net mooi zei: 'Zolang je je pinpas maar mee hebt, bijna alles is te koop!'

Op mijn waarbenjij.nu zal ik verslagen neer zetten, wat ik beleef op mijn stage maar ook op het eiland zelf.
Tot snel!

  • 04 Februari 2014 - 23:38

    Jacq:

    Hoi lotte,

    Vanaf een zonnig tenerife een heel goede vlucht gewenst. Wij vliegen morgenavond helaas weer naar huis.

    Groetjes cas en jacq.

  • 05 Februari 2014 - 06:03

    Ben En Anita:

    Hele mooie, succesvolle en gezellige maanden toegewenst en voor nu een goede vlucht!!! ♥ groet, Ben en Anita.

  • 05 Februari 2014 - 06:28

    Bram:

    Goede morgen Lotte,

    Ben je er helemaal klaar voor? Wens jou en Kathy nogmaals een goede vlucht en goede en fijne maanden toe!!!! groetjes, Bram.

  • 05 Februari 2014 - 06:50

    Lisette:

    Hoi lotte,

    Heel veel plezier en geniet ervan.

    groetjes Lisette

  • 05 Februari 2014 - 14:46

    Christel:

    Spannend !!! Het grote avontuur is begonnen .. !!

  • 06 Februari 2014 - 14:47

    Liesbeth:

    Nou de reis zit er op, nu maar genieten van dat grote avontuur, veel plezier!!!

  • 06 Februari 2014 - 15:41

    Arjanne En Ad:

    Hoi Lotte,

    Wat een leuke uitdaging deze reis. En natuurlijk waarschijnlijk erg leerzaam.
    Geniet van alles wat je meemaakt!!;)

    Groet, Arjanne en Ad

  • 07 Februari 2014 - 20:28

    Jan En Linda:

    Heel veel plezier, geniet van het goede leven daar! Jan&Linda

  • 09 Februari 2014 - 11:59

    Bram:

    Regen????????????????????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woerden

Lotte

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 19625

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 10 Juli 2014

Mijn buitenlandse avontuur

Landen bezocht: